2010. december 11., szombat

Kiállítás az Idősek Otthonában

Az Énlakai képeslapok kiállítás anyaga már Gyöngyösön is látható az Idősek Otthonában, ahol a helyi főnővér kérdezett meg, hogy lenne-e kedvem kiállítani. A nagymamám is hosszú otthoni ápolás után itt töltötte el utolsó éveit, láttam, hogy a bennlévő idősek minden látogatónak, eseménynek örülnek, ezért szívesen ráálltam, hogy legyen egy kiállítás, megnyitóval együtt.

A bemutatás után beszéltem röviden a településről, majd egy kis műsort adtam énekkel és tánccal, hadd érezzék fiatalnak magukat a program alatt az öregek... A végére még egy képvetítést tettem más erdélyi fotók bemutatásával.

A megnyitó tetszett a nézőknek, kaptam érdeklődő kérdéseket a településről és egy gyöngyöstarjáni nénivel is elbeszélgettem, aki 1923-ban született és mesélte, hogy gyerekkorában sokat daloltak az iskolában hasonló énekeket.
A mezőségi táncban egy kedves, Vidróczki Néptáncegyüttesben táncoló lány (Görbe Adrienn) volt a partnerem, akivel jól "találtunk együtt" és mellette jókat "rikótozott" is, ahogyan azon a vidéken mondanák. 







Nincsenek megjegyzések: